Doorgaan naar hoofdcontent

Posts

Posts uit mei, 2022 tonen

Nieuwe leider

  Er = n nieuwe leider, in Hong-Kong. ``Spreek´´ ik die Jan-Ping van-morgen, zegt ie, the men =n´t a leader. Really? Ik was, in-eens ook geen leider meer. Aha. Pardon? Wie itte? Ent-schuldigung? Hij vroeg wel hoe t met me ging, aha t= Moeder-dag eh. Ik zei prima, tot ik, e-sefte welke dag t was. Zeg luuster, ik heul nie met de vij-and. Ze lijken, tegen-woordig te e-grijpen da, ze me ten on-rechte, on-voorstel-aar hard heppen ge-raakt. I´m gonna fight pack. No-one gonna, ever hit this hard. Smeer-lappen. O ja, Hong-Kong. De demo-cratie = ver-leden tijd. Ik hep, ver-porgen da niemand niemand niemand t nie nie nie merkt. Ik schaam, me dood. Zeg Si, luuster, ik sta al vele jaren aan de wereld-top. Geen leider? Hmmhmm. Tja, denkt u? Ik wil, est n eind met u, mee-gaan. Er zijn, echter wel, grenzen. Uwenasseres.